Hoe regel ik zorg aan huis? Hoe en wanneer krijg ik een indicatie? Kan ik huishoudelijke hulp krijgen? Of hoe zien de kamers in Huize Winterdijk er uit? Er kan veel op u afkomen en dan zijn dit zomaar wat vragen waar u wellicht het antwoord op wilt weten. De klantenadviseurs van het advies punt Wonen Zorg en Welzijn denken graag met u mee en helpen u verder.
Het adviespunt heeft drie kerntaken: informeren, organiseren en meedenken.
U kunt het onderstaande van ons verwachten;
Heeft u vragen over wonen in Huize Winterdijk, of opname op de verpleegafdeling het Baken?
Neem contact op met Joke Valk, klantenadviseur.
Haar contactgegevens zijn terug te vinden
onderaan deze pagina.
Wilt u zorg ontvangen? Neem contact op met de (wijk)verpleegkundigen voor de mogelijkheden.
Er is van maandag t/m vrijdag een (wijk) verpleegkundige aanwezig die u kunt bereiken via de onderstaande contactgegevens. Bij geen gehoor of geen dringende zaken kan er gemaild worden.
Bent u al huurder in Huize Winterdijk en wilt u diensten afnemen? Bijvoorbeeld huishoudelijk hulp, dagbesteding, maaltijdverstrekking en linnenpakket.
Bekijk ook onze folder of neem voor meer informatie contact op met Rianne de Groot.
Wordt u binnenkort geopereerd en heeft u tijd nodig om te herstellen? Of kunt u als mantelzorger tijdelijk de zorg niet meer bieden?
Neem voor meer informatie contact op met Joke Valk of mail naar tijdelijkverblijf@huizewinterdijk.nl
Winterdijk voert samen met Cedrah, De Schutse, RST Zorgverleners, Salem, Elim, Maranatha en Siloah campagne voor het behoud van de reformatorische zorg. Steun het initiatief op http://www.vooronzezorg.nl
©2024 Huize Winterdijk