Adviespunt Wonen Zorg en Welzijn
Hoe regel ik zorg aan huis? Hoe en wanneer krijg ik een indicatie? Kan ik huishoudelijke hulp krijgen? Of hoe zien de kamers in Huize Winterdijk er uit? Er kan veel op u afkomen en dan zijn dit zomaar wat vragen waar u wellicht het antwoord op wilt weten. De klantenadviseurs van het advies punt Wonen Zorg en Welzijn denken graag met u mee en helpen u verder.
Het adviespunt heeft drie kerntaken: informeren, organiseren en meedenken.
U kunt het onderstaande van ons verwachten;
- Advies geven over het inschrijven voor een appartement, de verpleegafdeling
of dagbesteding; - Meedenken hoe u zo lang mogelijk thuis kunt wonen;
- Informatie verstrekken over het aanvragen van een indicatie;
- Rondleidingen geven
- Informatie verstrekken over passende thuiszorg.
- Informatie verstrekken over de mogelijkheden voor dagbesteding.
- Informatie verstrekken over huishoudelijk hulp.
- Informatie verstrekken over het aanvragen van dagelijkse eet en drankronde.
Advies Wonen
Heeft u vragen over wonen in Huize Winterdijk, of opname op de verpleegafdeling het Baken?
Neem contact op met Joke Valk, klantenadviseur.
Haar contactgegevens zijn terug te vinden
onderaan deze pagina.
Advies Zorg
Wilt u zorg ontvangen? Neem contact op met de (wijk)verpleegkundigen voor de mogelijkheden.
Er is van maandag t/m vrijdag een (wijk) verpleegkundige aanwezig die u kunt bereiken via de onderstaande contactgegevens. Bij geen gehoor of geen dringende zaken kan er gemaild worden.
Advies voor huurders
Bent u al huurder in Huize Winterdijk en wilt u diensten afnemen? Bijvoorbeeld huishoudelijk hulp, dagbesteding, maaltijdverstrekking en linnenpakket.
Bekijk ook onze folder of neem voor meer informatie contact op met Rianne de Groot.
Advies Tijdelijke opname
Wordt u binnenkort geopereerd en heeft u tijd nodig om te herstellen? Of kunt u als mantelzorger tijdelijk de zorg niet meer bieden?
Neem voor meer informatie contact op met Joke Valk of mail naar tijdelijkverblijf@huizewinterdijk.nl